fredag 15. mars 2013

Stor vår-giveaway!


 Det er fortsatt -25 grader på morgenen her i Östersund 
- og første vårmåned har ikke bydd på mye vårfølelse ennå
 - det samme gjelder over store deler av Norge og Sverige og resten av nabolandene våre har jeg hørt - så nå må vi ha noe å varme oss på! 
En stor give away er på sin plass!

For å vinne disse premiene må du skrive en kommentar under dette innlegget 
og da får du 
ett lodd for å skrive kommentar, 
ett for å dele konkurransen med andre 
på blogg eller sosiale medier,
(her er vår Facebookside) 
ett for å bli medlem av vårt nyhetsbrev her; 
og to ekstra lodd får du 
om du forteller meg hva du savner i sy-verdenen! 

Hva slags stoffer, utstyr, mønster etc
 burde vi stå på for å få tilgjengelig for deg?

I alt kan du altså få 5 lodd - husk å skrive i kommentaren hvor mange lodd du har!

SVORSK ;) : 

Det ar fortfarande -25 grader på morgonen här i Östersund
- Och den första månaden med vår har inte bjudit på så mycket vårkänsla ännu
  - Samma sak gäller i många delar av Norge och Sverige och grannländerna, har jag hört 
- så nu måste vi ha något att värma oss på!
En stor giveaway är på sin plats!

För att ha chans att vinna dessa priser måste du kommentera under det här inlägget
och sedan kan du få; 
en lott för att kommentera,
en för att dela tävlingen med andra
på bloggen, eller sociala medier,
en för att gå med i vårat nyhetsbrev här;
och ytterligare två lotter får du
Om du berättar vad du missar i sömnadsvärlden!

Vilken typ av tyger, utrustning, design, tryck mm
   borde vi arbeta för att göra tillgängliga för dig?

Det innebär att du kan få 5 lott - kom ihåg att skriva i kommentaren hur många lotter du vill ha!



1. premie! 
Denne haugen/högen med stoff/tyg fra Sydilla kan bli din!
Her er det mange meter stoff/tyg - vevde, stretch, ribb, interlock, isoli, jersey, ull mm

 
2. premie
Vinn 1/2 års abonnement på Alt om Håndarbeides Symagsin!
Følg gjerne  Alt om Håndarbeide på deres facebookside


3. premie er 2 m valgfritt stoff/tyg fra Hilcos sommerkolleksjon der du blant annet kan velge mellom disse damestoffene 

eller disse barnestoffene alle nyheter finner du her

4. premie er et valgfritt mønster fra Onion - dem kan du se her

Og 5. premie er 10 morsommme/roliga barneknapper

Premiene drar vi 1.april!

304 kommentarer:

  1. Nå har jeg publisert på blogg, skrevet her og jeg abonnerer på nyhetsbrev = tre lodd :)

    SvarSlett
  2. Kommentar her og nyhetsbrev mottar jeg

    Og så savner jeg guttestoffer... Alltid!

    Så fire lodd med andre ord :-)

    SvarSlett
  3. Alltid mange herlige stoffer fra Sydilla så jeg vil gjerne vinne :))
    Får nyhetsbrevet, kommenterer her, tips fra meg: ønsker meg enda flere knapper og kantbånd som passer sammen med stoffene, og jeg deler både på blogg og facebook ! Det skulle vel bli 5 lodd til meg :)

    SvarSlett
  4. Flotte premier! Eg er med, 1 lodd:-)

    SvarSlett
  5. Så mye fint dere har. :) får vel 1 lodd jeg kan ikke så mye med nett men får nyhetsbrev fra dere

    SvarSlett
  6. Jeg skriver her, har delt på facebook, mottar nyhetsbrev og jeg savner også guttestoff. Gjerne til litt større gutter som er ferdig med biler og søte dyr.

    5 lodd

    SvarSlett
  7. Wow for en premie :) jeg deler på facebook og må også si jeg savner litt nøytrale guttestoffer i alt tre lodd :) lykke til!

    SvarSlett
  8. Jeg tar gjerne 5 lodd jeg. ;)
    Jeg kommenterer og mottar nyhetsbrev.
    Reklamerer med glede denne konkurransen ;)

    Og det jeg savner mest er mønster en kan sy for salg av.
    Men jeg savner også guttestoffer fortsatt. Det er blitt mye bedre i det siste, men ennå ikke bra nok. :-P

    Ha en fin dag videre! :D

    SvarSlett
  9. Jag är självklart gärna med och tävlar och får ihop totalt 5 lotter:
    Kommenterar här, delat på Facebook, delat i min blogg, anmäld till nyhetsbrevet och det jag saknar är tunnare stickade tyger för ex tunikor till vuxna, lite flygigt material som faller snyggt.

    Ha det gott!

    Paulina

    SvarSlett
  10. flotte stoffer!!
    Jeg har delt på facebook, meldt meg på nyhetsbrev og savner alltid stoffer til gutter og mere babycord, så med denne kommetaren så skulle det vel bli 5 stk lodd :-)

    SvarSlett
  11. Jag saknar ulltyger i lika fina och härliga mönster och färger som övriga tyger finns i!

    Håller tummarna för en fin vinst =)
    5 lotter på mig, om jag förstod rätt! (Har gjort samtliga punkter, delade på FB)

    SvarSlett
  12. Jeg tar ALLE 5 loddene :D se mitt innlegg på bloggen min her: http://stitches-and-pearls.blogspot.no/2013/03/great-giveaway-at-sydilla.html

    Også syntes jeg du har så masse fint at jeg vet ikke helt hva mer jeg kunne ønsket meg er litt mer damestoffer, men i lin og natur stoffer?.. kanskje? og redskaper som linjaler og annet lurt skredderutstyr:)

    SvarSlett
  13. nyhetsbrev, har delt og kommentert her. savner mer mønstrette babycord, gutte/manna stoff. så blir vel 5 lodd på meg og:)
    HuMor

    SvarSlett
  14. Som student med en kommende deilig lang sommerferie hadde dette vært lekkert å vinne :-). Jeg deler på facebook, får nyhetsbrev fra deg og vil si meg enig med Luna; savner guttestoff til større gutter. 9-åringen synes ikke monstertrucker ol er like kult lengre ;-)

    Det skulle vel bli...5 lodd det da? :-)

    SvarSlett
  15. Jag önskar mer unisex-tyger till barn, jag har delat, anmält till nyhetsbrev också så 5 lotter tack!

    SvarSlett
  16. Jeg tar gjerne 5 lodd :)
    Deler på facebook, skriver her, nyhetsbrevet får jeg allerede og ønsker meg flere guttestoffer for eldre gutter.

    Mette

    SvarSlett
  17. Herlig!!

    Må si jeg som flere andre her savner guttestoffer - og da spesielt for de litt større gutta/ungdom :)

    Har delt og meldt meg på nyhetsbrev også, så da blir det vel fem lodd på meg :)

    SvarSlett
  18. Jag kommenterar och berättar att jag saknar mer moderna tyger. Tycker det är alldeles för mycket retro just nu och ser gärna lite mer moderna prinsessor, feer eller godistyg! Till pojken skulle det vara fint med lite mer grafiska bilar och maskiner! 2 lotter tack!

    SvarSlett
  19. Hei!
    Herlige stoffer! Kommer nok snart en ny bestilling fra Lierne :-) Savner flere symesser som er litt nærmere mitt hjemsted.5 lodd på meg :-)
    Med vennlig hilsen Randi

    SvarSlett
  20. 5lodd på meg! :) kommentert, delt, abbonert og så synes jeg nettsiden er flott bortsett fra at det mangler bilder noen steder? Litt ullstoff til neste vinter hadde vært flott :) kjempe fint med en give away nå i det kalde været :)
    Julie
    juset@hotmail.no

    SvarSlett
  21. 4 Lodd på meg :-)
    Ønsker meg tutorials og mer tips og triks på bloggen :-)

    :-) Anne-Lise

    SvarSlett
  22. 5 lodd på meg! Delt på facebook, kommentar og jeg abonerer på nyhetsbrev! Og jeg savner mer fargerik og godt ullstoff til barn (tynn ull, interlock og jersey!;) Så gøy med give away :):)

    SvarSlett
  23. 3 lodd :)

    Kommenterer, abonnerer og ønsker meg tøffe stoffer til litt større gutter

    SvarSlett
  24. Jag har kommenterat, publicerat på blogg, nyhetsbrevet prenumerar jag redan på och så önskar jag mer merinoullstyger med lite härliga mönster och även tyger för vuxna med lite mer fantasifulla tyger för vuxna.

    Marie Öberg

    SvarSlett
  25. Hvilken fin give away! Jeg klemmer til meg 5 lodd jeg :)

    Jeg savner mere damestoffer, og merinoull med farger og mønstre (f.eks striper, stjerner, figurer)gjerne til damer :)

    SvarSlett
  26. 5 lodd på meg:)
    Jeg har delt på min blogg og er allerede medlem av nyhetsbrev.
    Jeg synes mye har skjedd de siste årene på syfronten, men det jeg savner aller mest er skikkelig guttestoffer.
    Ser flere savner også nettopp dette.
    Synes ellers dere har masse spennende som frister litt mer enn hva det gjør for lommeboka til tider.
    Stå på, dere gjør en alle tiders innsats for oss syglade:)

    SvarSlett
  27. Kommenterar, delat på fb, anmält till nyhetsbrev . Önskar som flera andra mer vuxen-tyger med snyggt fall o fina mönster! 5 lotter till mig då hoppas jag :) mvh Eva Nylund

    SvarSlett
  28. Nyhetsbrev fixat, komenterat här och delat på fb och i min blogg.
    Saknar mönster för lite äldre pojkar.
    5 lotter till mig också

    carina

    SvarSlett
  29. Jag vill också vara med och ta chansen att vinna de fina tygerna!

    Fem lotter till mig tack. Jag saknar spetsdragkedjor som är längre än 20 cm, stickade modetyger för damkläder samt jerseytyger med tryck som funkar för tonåringar.

    SvarSlett
  30. Hei.
    Tre lodd :)
    Delt på facbook, kommentert og får allerede nyhetsbrev :)
    Å.....spennande :)

    SvarSlett
  31. Jeg blir med i trekningen med 5 lodd.
    Det jeg savner i syverdenen, er rett og slett mer PENGER! Det er så utrolig mange fine stoffer som man har lyst på!! :) Foruten det må jeg si meg enig i at det er for lite mønster man kan sy for salg av :(

    SvarSlett
  32. Wow for noen supre premier :) Jeg vil gjerne vinne så jeg slår til med 5 lodd jeg :)
    Kommentert, delt på fb, er allerede medlem her og så vil jeg veldig gjerne ha større utvalg i guttestoffer for de større gutta som ikke er så "barnslige". Likte det dere hadde med dødningehoder, men var selvfølgerlig litt sen i avtrekkeren, så det var tomt før jeg fikk ut fingern, så gjerne mer i den sjangeren :)

    God helg :)

    SvarSlett
  33. My artig og inspirerende for meg som er ny i syverden, men skulle ønske at dere hadde litt mer utvalg på brede strikker til å ha i linning på skjørt etc, samt litt mer nøytrale voksenstoffer. legger inn 5 lodder da jeg har kommentert, delt på face, nyhetsbrev og forslag til nye varer.

    Turi

    SvarSlett
  34. Likt og delt, kommentert, OG som flere andre ønsker jeg meg mønster og stoffer som passer til gutter 8-10 + + +. 5 lodd?
    Mvh Karina Vigeland

    SvarSlett
  35. Jeg er med med 5 lodd! Jeg savner som alltid litt kule herrestoffer (altså må kvaliteten være enten skjorte stoffer, isoli, eller interlock/jersey - viskosejersey blir litt tynt), så jeg kan sy desigual inspirerte klær til min flotte mann!

    SvarSlett
  36. 5 Lotter på mig :) Jag har kommenterat detta inlägg, bloggat om tävlingen samt länkat till denna tävling i båda mina bloggar : rocknrolldq.blogg.se & lyckost.blogg.se , Jag delar detta på min sida på facebook & Prenumererar nu på nyhetsbrevet.

    Och vad jag saknar?
    Jag älskar verkligen tygerna som finns nu men dom är mest riktade till barn. Det skulle vara kul o se lite mer "vuxna tyger" & kanske inte bara i jersey utan kanske något som man kan sy snygga klänningar & tunikor av.
    Sen vore det ju toppen med nån rolig sykurs på Sydilla för oss som är relativt ny i branschen. :) Vuxen-sömnad kanske? :)

    SvarSlett
  37. SJÄLVKLART att jag vill vara med att vinna !!
    Detta är tiderna lotteri för mig..vilken dröm..håller tummarna blå!!

    Jag vill ha 5 lotter tack!
    Delat på bloggen, på facebook, skriver kommentar här, vill ha nyhetsbrev, och gör en önskan om framtida tyger.

    1. Önskar tyger som passar pojkar i 4-10 års åldern.
    Motiv som inte är för barnsliga med små krokodiler, traktorer, sniglar mm det har de växt ut.
    Men tygerna ska heller ha dödskallar och spindelmannen. (strömmings lejjon och stjärntyget är lite åt det hållet)

    2. Sedan skulle jag vilja ha tyger som passar till män. Med lite manliga mönster.

    3. Likaså klädMÖNSTER som man kan shoppa till män. Det är mycket trist att vara så begränsad till kalsonger, skjortor eller kostym till män. :(

    SvarSlett
  38. Jag är självklart med och tävlar, 4 lotter
    Kommenterar här, delat på Facebook,anmäld till nyhetsbrevet och det jag saknar mönstrad college

    MVH Susanne

    SvarSlett
  39. Jeg har nå delt på facebook, får nyhetsbrev og må si meg enig i flere av kommentarene om mer guttestoffer til "store" gutter:)
    Våren er reddet med en slik stoffpakke!! :)

    SvarSlett
  40. Sjubiduuu!

    Jeg tar 5 lodd! :D

    Det jeg savner: mer fluesopp-stoffer. :-D
    Og ulljersey.
    Ellers har dere så masse fint! :-D

    Klem, Torunn, ITH. :)

    SvarSlett
  41. Oj vilken härlig tävling... tror jag gjort rätt för mina 5 lotter nu...
    Jag har delat på min facebook och i min blogg, anmält mig till nyhetsbrev och kommenterar här och även om ni faktiskt har tyger min son älskar här på Sydilla så saknar jag som många andra mer "tuffa" pojkmönstrade tyger som kanske passar upp till tonåren på grabbar oxå.

    Trevlig helg!!
    Anna

    SvarSlett
  42. Tar 5 lodd jeg! :) Jeg får nyhetsbrev, kommentaren leser dere nå, deler på facebook og har noen kommentarer på hva som mangler i syverden.

    Det jeg savner er mer kule mønster til gutter, og ikke minst at dere fortsetter med den gode jobben dere gjør! :)

    SvarSlett
  43. 5 lodd her også :)
    Dere har mye flott :) Det jeg savner mest er mer damestoffer, gjerne i litt duse farger, og/eller litt mere nøytrale stoffer.
    Merinoull med mønster, og enda flere av stoffene fra michas hadde heller ikke gjort noe;)
    mvh
    Julia

    SvarSlett
  44. Henger meg på med 5 lodd jeg også. Får nyhetsbrev, kommentere, deler på facebook og deler her hva jeg syns mangler i syverdenen.

    Selv om dere er flinke til å fortelle hva mange av deres stoffer kan brukes til, savner jeg at flere er flinke til det og at dere skriver litt om alle stoffene deres (selv om det er mange). Er så vanskelig å vite om det passer til gensere eller t-skjorter, ytterklær eller mot-huden etc. Og så syns jeg det er vanskelig å se an fargene på skjermen. Ikke så lett å se fargenyansene, så jeg vet enkelte nettbutikker skriver litt på mønstrede barnetøy etc, hva slags ensfargede stoffer som passer til kontrast/kanting etc. Det skulle jeg ønske det var mer av, så man slipper feilbestille :).

    SvarSlett
  45. 5 lodder her :)

    Jeg abbonnerer på nyhetsbrev og har postet giveawayen på Facebook :)

    Det jeg savner er flere mønster vi kan bruke for salg samt mer ull med barnemotiv!

    Mvh Anita ( Anita.hjornevik@lyse.net)

    SvarSlett
  46. Jeg annonserer konkurransen på facebook-siden min http://www.facebook.com/pages/To-sm%C3%A5-knapper/460327290678217, jeg abonnerer på nyhetsbrevet og det jeg savner er jersey for ungdom, både til gutt og jente, samt flere mønstre man kan sy for salg av.

    Da har jeg tatt 5 lodd :D

    SvarSlett
  47. JuuuuuHuuuuu :)

    Prøver lykken med 3 lodd :)

    Kan ikke å sy selv, men har mange kjente som er flinke å sy :)
    Men om denne herlige haugen skulle komme min vei, må jeg kanskje lære meg kunsten å sy!??

    GOD HELG!
    Audhild

    SvarSlett
  48. jeg vil gerne deltage med 1 lod

    SvarSlett
  49. Åh så mye fint dokker gir bort.Med 4 lodd håper jeg at noe daler ned i min postkasse ;-)Skulle ha tenkt meg noen litt mer voksne mønster på luestoffene :-)

    SvarSlett
  50. Jeg mottar nyhetsbrev, og legger inn en kommentar her i håp om å bli tatt med i loddtrekninga- for det var noen flotte premier dere har :)
    Helen

    SvarSlett
  51. 5 lodd på meg :D kommenter, har alt nyhetsbrev, delte på bloggen min
    savner litt stoffer til større jenter og gjærne da mest større gutter :D

    SvarSlett
  52. Jeg tar gjerne 5 lodd, deler på FB,abbonerer på nyhetsbrev,kommenterer her og ønsker meg bedre utvalg av knapper og bånd(store treknapper ) Morro med konkurranser

    SvarSlett
  53. sååå flott en give away!!!! jeg tar 5 lodd :) har delt på facebook


    jeg savner mer guttestoffer i stretch, for litt større gutter, uten dødningehoder ;) og ellers savner jeg voksenstoffer som er enkle men har noe med seg alikavel :):)

    god helg!

    SvarSlett
  54. Deler på Fb,abbonnerer på Nyhetsbrev gjør jeg fra før,kommenterer her og savner mer ulljersey.Kjempefin konkuranse.Jeg tar 4 lodd:)

    SvarSlett
  55. 5 lodd.

    Skriver her, delt på Facebook, abonnerer på nyhetsbrev.
    Jeg savner også mer guttestoffer. Både til små og litt større.

    SvarSlett
  56. Jeg kommenterer, er allerede påmeldnyhetsbrev, deler gjerne på facebook. Dessuten savner jeg, som mange andre tøffe guttestoffer til guttene som er ferdig med det søte. Jeg savner også farget, myk denim; rosa, lilla, grønn og gul...
    Det blir vel fem lodd... Jeg krysser fingrene :)

    SvarSlett
  57. 3 lodd
    Kommentar
    Savner meir kjønnsnøytrale stoff og stiligere damestoff som føl moten ellers; m eit stort trykk

    SvarSlett
  58. Fem lodd
    allerhelst skulle du ha vært naboen min slik at tøyene/stoffene hadde funnet veien inn døra mi etter timesvis med prat, diskusjon om mønster og mye morro med syprosjektene som blir mer enn PhD... (projects half done)
    Tøffe gutte stoffer, voksne stoffer og inspirasjon til tøffe/flotte plagg til menn...

    SvarSlett
  59. jag vill gärna ha 5 lotter

    Har kommenterat här
    Delat på facebook
    Har nygetsbreven
    Saknar Tuffare barntyger för 2 åringar och 4 åringar och uppåt
    Saknar även lite snyggare tyger att su kvinnliga vuxenkläder av!

    SvarSlett
  60. Jag har delat på fb och skriver här att jag tycker era tyger är super mysiga och jätte finna och om jag saknar något i sömnadsväg så skulle det vara ull trikå till ett rimligt och vettigt pris.
    Så då tror jag att jag är uppe i 3 lotter :)

    tack för all inspiration och super finna tyger

    SvarSlett
  61. Jag har:nyhetsbrev,delat och gillat.
    Saknar tyg till större killar.

    SvarSlett
  62. Jeg har kommentert, delt konkuransen og selvfølgelig sydilla på Facebook :-)
    Jeg ønsker meg mer gutte jersey :-) er jo så mye flott til jentene men lite til gutta. Spes til de litt større gutta (og menn) :-)

    SvarSlett
  63. Helga Bjarnadottir15. mars 2013 kl. 18:24

    Jag har delat bilden på facebook. *håller tummarna*

    SvarSlett
  64. Super fin haug! Blir med og tar 5 lodd, det jeg og mine savner er " voksen" jersy print, så kan de voksne også ha luer hele året!
    Og så hadde det vært godt med litt inspirasjon til guttungen, han har minst hjemmesydd ...

    Ha ei nydelig helg!

    SvarSlett
  65. Super fin haug! Blir med og tar 5 lodd, det jeg og mine savner er " voksen" jersy print, så kan de voksne også ha luer hele året!
    Og så hadde det vært godt med litt inspirasjon til guttungen, han har minst hjemmesydd ...

    Ha ei nydelig helg!

    SvarSlett
  66. Jag har redan nyhetsbrev. Jag saknar ull och bambu med tryck som passar till barn

    SvarSlett
  67. Fantastiske flotte premier. Jeg har delt på FB og nå en kommentar:) Det jeg savner og har hatt stor etterspørsel etter er stoff med hester, stort sett alle marked jeg har vært med på så er det noen som spør etter det.
    Mange hestegale jenter som kunne tenke seg lue eller genser o.l med hesteprint. Jeg har brukt tiimer på nett og lett etter bomullsjersey med hester, men det eneste jeg finner er Dalahestene.
    Hvis jeg ikke tar helt feil blir dette 4 lodd.
    God helg! :)

    SvarSlett
  68. meldt meg på nyhetsbrev og delt:-) Jeg savner stumme stoffer med traktorer, biler og andre guttestoff. også savner jeg VELDIG et variert utvalg av bamsusstoffer, særlig bambusfleece. 5 lodd:-)

    SvarSlett
  69. savner gutte stoff for dei litt eldre gutta , deler på facebook og kommenterer 4 lodd på meg da:-)
    Gro-an-l@online.no

    SvarSlett
  70. Håper på vinnerlykke med 3 lodd =)
    Kommentert,delt på facebook og har allerede meldt meg på nyhetsbrev =)

    SvarSlett
  71. For en flott konkurranse! Jeg kommenterer her, er tilmeldt nyehetsbrevet, deler på facebook.. Og det jeg savner mest av alt er en utfordrer til Lykkedragen osv på trykknapper! Og gjerne litt mer retrostoffer, både i bomull og jersey :)

    Det skulle vel bli 5 lodd det!

    Ulla :)

    SvarSlett
  72. Tar tre lodd :)
    Kommenterer her, delt på facebook og abonnerer på nyhetsbrev :)

    SvarSlett
  73. Jeg tar fire lodd, og håper lykken står meg bi! Jeg savner flere strikkede stoffer med stretch til å sy dameklær av, i tillegg til flere typer jersey i duse farger. God helg :)

    SvarSlett
  74. 5 lodd til meg.
    Jeg savner litt store strykemerker/applikasjonsmerker.

    SvarSlett
  75. Vad kul! Vill gärna vara med och vinna med 4 lotter! Jag kommer inte på något som jag saknar hos er trodde att jag saknade svart virkad spets men nu såg jag att det fanns! :)

    SvarSlett
  76. 5 lodd , delt på facebook, skriver her, får nyhetsbrev, skulle hatt mer jersey stoffer til gutt og mer mønster til både gutt, jente og baby. Ellers er det mye fint i butikken deres og god service !!

    SvarSlett
  77. 5 lodd:-) jeg har delt på facebook, kommentere nå og får nyhetsbrev:-) jeg ønsker meg flere stoff butikker med mere klesstoffer, er så mye annet, å skulle gjerne hatt en sydilla butikk på sørlandet!!! Jersey stoff er d for lite av...

    SvarSlett
  78. 5 lodd på meg også!! *Krysser fingre*
    Slenger meg på mange over her, savner jersey til litt større gutter.
    Kjempe flott give away! God helg :)

    SvarSlett
  79. Fantastisk fin premie!!!!! Det hadde vært noe å vinne den:) jeg deltar med 3 lodd. Jeg også savner guttestoffer og gjerne litt mer tykkere jersey eller interlock. Til vester,hettegensere. Men det jeg savner aller mest er kule stoffer(jersey)til dameklær/kjoler.
    Mvh
    Gunita

    SvarSlett
  80. 4 lotter på mig tack.
    Saknar lite mer uppsydda plagg i butiken för inspiration av era fina tyger och mönster.

    SvarSlett
  81. 5 lodd til meg for kommentar, deling, nyhetsbrev og ønske.
    Jeg ønsker meg flere fine damestoffer i fine strukturer og litt mer diskret mønster; en mellomting mellom veldig mønstret/fargerik og ensfarget. Ønske for butikken er kanskje å få forslag til stoffkombinasjoner som kan være fine!

    SvarSlett
  82. Jeg har skrevet kommentar, lagt ut konkurransen på facebook og tilmeldt meg nyhetsbrevet. Tre lodd :)

    SvarSlett
  83. Eg er med:-) 3 lodd, kommenterer, deler og abonnere r på nyhetsbrev

    SvarSlett
  84. Hei! Da har jeg delt både på Facebook, bloggen min, meldt meg på nyhetsbrev, kommentert her og helt tilslutt. Jeg kunne tenke meg mer guttestoffer, gjerne flecce, eller jersey og strykemerker. Litt sånn kule mønster, som passer litt større gutter fra 4 år. Da ble det 5 lodd på meg. :-)

    SvarSlett
  85. Jeg kommenterer og deler :)
    Savner?? Guttestoffer UTEN superhelter og ellefanter, kanskje stripete i kule guttefarger, grønn/blå, eller mindre barnslig mønster. Og generelt ensfargede stogger som passer godt til de mønstrede.....

    SvarSlett
  86. Jeg kommenterer, deler og savner noe! :-) Jeg savner det som på engelsk heter 'knit rib', er usikker på hva det heter på norsk. Krysser fingrene for at jeg vinner noe fint! :-)

    SvarSlett
  87. Jeg ønsker at det gikk an å leie en sydame som kunne lært meg å sy. Haaha, har dere det? ;P

    5 lodd på meg! :) (hvis jeg får 2 lodd for mitt ønske da, så klart..)

    SvarSlett
  88. Jag saknar jersey till lite större pojkar och även jersey till vuxenkläder. 5 lotter till mig! :)

    SvarSlett
  89. Denne sjansen kan jeg ikke gå glipp av, så jeg tar 5 lodd! Kommenterer her, deler på Facebook, er påmeldt nyhetsbrev og savner flere mønstrete ullstoff til barn (Jersey/interlock). Jeg kunne også tenke meg at det var lettere å finne ut hvilke ensfarga stoffer som passer sammen med de mønstrete stoffene.

    SvarSlett
  90. Må lykken stå meg bi. Jeg tar fem lodd. Det jeg savner er stoff til større barn, fra 8-10 år, gjerne jersey/interlock som ikke er så veldig mønstrete.

    heidi anita hagen

    SvarSlett
  91. Kommentert her, delt på Facebook, får allerede nyhetsbrev.
    Jeg savner, som mange andre, flere tøffe guttestoffer.
    Også savner jeg mønstrede stoffer i Jersey (som ikke er bare prikker/striper. Mere som f eks festoffene, )

    Da blir det vel 5 lodd:)

    Linda Verwaal

    SvarSlett
  92. Da er jeg kvaifisert til 5 lodd=)

    SvarSlett
  93. Jeg deltar med 5 lodd. Har delt på facebook og mottar nyhetsbrev. Synes dere har et bra utvalg av mange flotte stoffer,og skal jeg ønske meg mer så er det flere jersey stoffer med voksen mønster. Ønsker også bilder på bloggen hvor dere viser eksempler på stoffer som kan kombineres da det kan være vanskelig å se når man ikke får "lagt de ved siden av hverandre" selv. Store lyse bilder :-))

    God helg :-)
    Kari Nilsen

    SvarSlett
  94. 5 lodd, delt på fb, meldt på nyhetsbrev, skrevet her og mine savn er: Jersey i romantisk stil og tynne ull stoff i duse farger :)

    SvarSlett
  95. 2 lodd til meg takk, kommentar og nyhetsbrev.

    SvarSlett
  96. Ønsker meg veeeldig nye stoffer :)
    Mottar nyhetsbrev og deler.
    Det blir vel 3 lodd :)

    SvarSlett
  97. Jeg er med, trekker 4 lodd.
    Nyhetsbrev, kommentar og hva jeg savner. :)

    Jeg savner mer fine print på stoff med stretch i. :)

    ma6ica@gmail.com

    SvarSlett
  98. 1 Lodd tl meg, tusen takk :)

    Isabel Aanes
    togepi90@hotmail.com

    SvarSlett
  99. Kjempeflott blogg og giveaway. Jeg ønsker virkelig å vinne, men har bare et lodd. Håper på det beste.
    Kontakt meg; andrea.hjeldnes@hotmail.com

    Klem fra Andrea

    SvarSlett
  100. Jeg blir så gjrne med, og tar med meg 5 lodd:)) Kommenterer, deler på min blogg (låner bilde hvis det er iorden?)og mottar nyhetsbrev. Jeg syns utvalget er veldig bra, men om jeg skulle ønske meg noe så måtte det være et større utvalg innen ull med barnlige motiver, samt tips om hva/hvilke farger på feks ribb som matcher de forskjellige interlock/jersey-stoffene:))
    ha en fin dag:)

    mvh Aina.

    SvarSlett
  101. Vilka fina priser!
    Jag vill gärna vara med på 5 lotter.
    Jag gillar & delar på facebook, har nyhetsbrevet redan. Saknar jerseytyger med färg men inte för "barnsliga" mönster, för barn/ungdomar, ca 8 år och uppåt. Skulle även gärna se jerseytyger & mönster som passar till män, så makens garderob slipper bli sönderklippt i jakt på mönster.

    MVH
    Karolina Bäck

    SvarSlett
  102. 5 lodd til meg! Kan jo ikke gå glipp av noen sjanser med alle disse flotte premiene!!!

    Når det gjelder stoff, så savner jeg mer stoff med prikker, både jersey og stumme stoffer som f.eks babycord. Savner også mer utvalg for mine store gutter, hodeskalle jersey'n du hadde for litt siden var utrolig god og falt i smak hos gutta mine!

    SvarSlett
  103. Jeg tar gjerne 1 lodd! For noen skjønne stoffer!

    Ha en fin helg i Østersund!

    privatrett@hotmail.com

    SvarSlett
  104. Jeg prøver lykken med 5 lodd. Delt på face og savner flere stoffer til små gutter :)

    God helg!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  105. 5 lodd.

    Jeg savner mønstretmerinoull....morsomme barnemønster!

    SvarSlett
  106. Kjekke gi bort ;o) Tar 4 lodd, savner flere stoffer til gutter som kan brukes til de som er litt eldre(10-13 år). De liker ikke pirater og barnslige mønster, men gjerne formler og slagord.

    SvarSlett
  107. To lodd til meg, ett for denne kommentaren og ett fordi jeg savner stoffer til gutter. Det er mange fine til jenter, men til gutter så er det vanskelig å finne stoffer som du bare må ha fordi det er så fint.

    SvarSlett
  108. Hei tar tre lodd :)
    Det jeg savner i sy-verdenen er kjempe overdrevende knapper som ser så kule ut :)

    wendyydnewl@hotmail.no

    SvarSlett
  109. 5 lodd på meg....:)

    Det jeg savner er litt rock and roll... Gutte og jente stoffer til de litt større barna. ( gitarer? kasetter? lyn og torden? bildekk o.l.) Og så savner jeg mer pasteller til jentene. :) Ellers så er jo retro en stor hit!! Både i mønstre og i stoffer! Jeans stoff med trykk kansje er jo kult? :)

    xxxxx for vinnersjansene mine, sydilla er jo i mitt <3 ! :)

    SvarSlett
  110. 3 lodd til meg! For en fantastisk premie! :) Jeg savner flere jerseystoff til voksne. I Hamburger Liebe-stil. Altså ikke bare blomster, men litt mer ungdommelig og sprekt :)

    SvarSlett
  111. Hei. Super giweaway !! 5 lodd her :) Ønsker mer tips og triks. Selv om man syr endel er det sikkert mye en gjør for tungvint.

    SvarSlett
  112. 3 lodd .

    I syverden er det mye man trenger, stilige stoffer er noe man MÅ ha. Jeg svaner spesielt flere ulike mønstre med traktorer da minstemann er særs interessert i det.


    Ellers hadde det vært fint med taktorknapper :-)

    mvh kathrineantonie@hotmail.com

    SvarSlett
  113. Jeg vil gjerne være med :-) . Savner litt mer kult stoff til gutter i syverdenen, til gutter ti og oppover helst. Vanskelig å finne noe de vil ha. Tre lodd. Pam :-)

    SvarSlett
  114. Hej! Nu har jag delat på facebook och uppfyllt de andra kraven. Jag skulle gärna se fler jerseytyger som passar vuxna, eller lite enklare mönstrad jersey - typ noa noa stil. 5 lotter till mig! :)

    SvarSlett
  115. Her var det mye som fristet,3 lodd på meg :o)

    SvarSlett
  116. Ja takk til 5 lodd! Delt på Facebook og meldt meg på nyhetsbrev. Jeg savner også mer guttestoff til de større guttene. Og skulle ønske det fantes noe store strykemerker som bare var med hvitt trykk, som passet til stor gutt, som typisk passer på ryggen eller magen på en genser eller jakke!
    Av stoffkombinasjoner kunne jeg tenkt meg at de ensfarga passet helt med de med mønster. Noen gjør jo det, men enda mer! At en finner igjen grunnfargen i mønsterstoffet i ensfarget også! ( innviklet forklart ) Et annet eksempel, feks finne perfekt match i tyllstoff (omdreining har det?) og Jersey!

    SvarSlett
  117. Kan gjerne ha fler mønstre på enkle sy-prosjekter, det er kjempegøy.
    Tar med stor glede 5 lodd og blir veldig gjerne med på trekning :)
    Kjempefin blogg og utrolig mye inspirasjon på ett sted.

    Mvh. Kristine S
    E-post: kristine907@gmail.com

    SvarSlett
  118. Blir skikkelig inspirert av å se på de fine premiene.
    Jeg har nå meldt meg som følger av nyhetsbrevet, og trekker dermed 2 lykkelodd :)

    SvarSlett
  119. Hei!
    jeg blir med, tar 1 lodd :)

    i_Sen3@yahoo.no

    SvarSlett
  120. 5 lodd på meg!
    Savner mer mønstret velur, i samme stil som disse deilige mønstrene dere viser her. Og mer stjerner! Elsker stjerner!

    SvarSlett
  121. Utrolig mange flotte stoffer! :)

    Har delt, meldt på nyhetsbrev og ønsker meg mer jentestoffer med noe mønster/figurer på. Elsker feene og vil gjerne ha mer stoffer i samme stil. :)
    mari@ideodesign.no

    SvarSlett
  122. 5 lodd! Jeg savner større utvalg av jerseystoff, gjerne med mønster som også kan passe voksne.

    SvarSlett
  123. Tar 5 lodd - linket på bloggen min, skrevet kommentar, meldt meg på nyhetsbrev.
    Savner litt bedre utvalg i stoffer til litt større gutter, det er alltid vanskelig å finne!
    Flott givaway!!!

    SvarSlett
  124. Har delt på Facebook, kommentert her og følger med på nyhetsbrevet :)
    Har bare så vidt begynt å kikke litt på stoffer da jeg er helt nybegynner, men jeg har ikke sett så mye av ensfargede stoffer med dype jordfarger (orange, grønn, lilla, brun etc)

    SvarSlett
  125. Oi, for en spennende konkurranse! Jeg tar 5 lodd!!
    Jeg har delt på facebok, kommentert her, følger nå med på nyhetsbrevet. I tillegg vil jeg si at jeg savner flere tykkere stoffer med trykk, og også flere stretchstoffer med gøye mønster for voksne

    SvarSlett
  126. Flotte premier,så jeg tar ett lodd:)
    gledeoverlivet@hotmail.no

    SvarSlett
  127. Spennende! Blir vel 4 lodd på meg, kommentar, nyhetsbrev og ønsker meg enda flere ullstoffer, gjerne tweed!

    SvarSlett
  128. Kjempeflotte premier, så dette må jeg være med på :) Ett lodd til meg.

    SvarSlett
  129. 5 lodd til meg, da :) Jeg kommenterer, deler og abonnerer. Hva jeg savner i syverdenen er tykk, ensfarget ullfleece, store symerker i alle varianter og en norsk, evt svorsk, sybutikk med goretex-stoffer.

    Klem fra Linda :)

    SvarSlett
  130. Jeg tar 4 lodd. :) Jeg savner noe som er vanskelig for deg å skaffe meg. Nemlig mer tid! Hadde det vært mulig å kjøpe tid på boks så ville jeg ha vært storhandler! Ellers så skulle jeg også sett mer guttestoffer. :)

    SvarSlett
  131. 4 lodd her. Jeg savner stoff til store gutter og en slags mini-støvsuger til å rense symaskiner med.

    SvarSlett
  132. Da trekker jeg 5 lodd! Et for å ha kommentert her, et for å ha delt på sosiale medier, et for å motta deres nyhetsbrev, og to lodd for å meddele at jeg savner litt mer stoffer til store gutter og til menn (ikke striper)!

    SvarSlett
  133. Kommentar og ønske, det blir vel tre lodd? Jeg ønsker meg gode mønstre og inspirasjon til å sy til STORE gutter - tweens og opp! Helgekurs/seminar i grunnleggende teknikker som mønsterkonstruksjon og -tilpasning! Rauland har jo ukeskurs, men hadde vært kjekt med kortere kurs...

    SvarSlett
  134. Jeg satser på 5 lodd(kommentar, delt på fb og abb på nyhetsbrev).
    Dere har fått mange gode forslag fra flere som jeg er enig i.
    Mer stretchstoff til gutter som har vokst fra det "barnslige", har en 9åring selv og det er ikke mye som faller i smak der altså...!?
    Ullstoffer med mønster hadde vært fint(ser jo hvor populær ulla fra Mullymuksut er...!)
    Jeg ønsker meg flere bilder med inspirasjon så en ser hva stoffende deres kan brukes til. Dere er flinke og legge ut en del, men det går mye i feer og monstertrucker. Dere har jo masse flotte stoffer i sortimentet som ikke helt kommer til sin rett når en nettshopper...
    Sydilla-stoffer i nye fargekombinasjoner!?!?!

    SvarSlett
  135. Deler, kommenterer og abonerer:D Og når du spør meg hva som mangler: jeg skulle gjerne har et bredder utvalg av ullstoffer, ulljersey med morsomme barnetrykk :D 5 lodd på meg :D

    SvarSlett
  136. Har delt konkurransen på facebook, meldt meg på nyhetsbrev. Jeg kunne tenkt meg enda flere eventyrstoffer og lignende til jenter. Ull og bambustoffer med spennende motiver :) Sånn at man kan sy flotte ull-undertøy og slikt til barna (Med nyfødt baby og 2 åring i hus, ser jeg at det meste av vinteren går de rundt i ull)

    Så det skulle vel bli 5 lodd på meg :)

    SvarSlett
  137. Da blir det vel full pott da. Kanskje jeg kan ha flaks?
    Da blir det på facebook,her,hva jeg savner,nyhetsbrev og kommenterer her.
    Jeg ønsker ullfrotè og deilig ullinterloock i merionoull. Og jeg savner noen gode bøker om hvordan konstruere barneklær på svensk eller norsk:)
    Ellers takker jeg for alltid blide fjes og god service
    Fra Eva

    SvarSlett
  138. Så mye snasent å vinne! Hurra!
    jeg vil veldig gjerne motta nyhetsbrev :)

    SvarSlett
  139. Denne pakken vinner jeg gjerne!

    Jeg kommenterer her, jeg deler på fb, jeg mottar nyhetsbrevet - Det må vel bli tre lodd.
    I tillegg forteller jeg hva jeg savner mest i syverdenen, og får to lodd til, totalt fem, 5, lodd.

    Det jeg savner aller mest, er stoffer som passer til større gutter, samt mønster til gutter/tenåringer, gjerne standardmønster som en kan utvikle mere selv. Jeg skulle gjerne sydd mere til 11-åringen og tenåringsgutten min, men det er jammen ikke lett å finne hverken mønster eller kule stoffer.

    Nå skal jeg bare krysser fingrene for at jeg vinner noe her! :)

    SvarSlett
  140. Jeg digger stiffene deres, men savner guttestoffer til litt større gutter. Jeg melder meg på nyhetsbrevet deres nå. Det blir vel 4 lodd g jeg krysser fingre og tær!

    SvarSlett
  141. Jeg vil ha 5 lodd! Jeg savner mønstre til å sy for salg av, og skjærematter man kan pusle/feste sammen slik at man får de store ved behov! Hilsen Perlehumør (sykroken) englebarnogbolle@hotmail.no

    SvarSlett
  142. Hei:)

    Jeg vil gjerne ha 4 lodd.
    Har i tillegg til å kommentere her, abonement på nyhetsbrevet og et ønske er;
    At du f. eks viser stoff som kan passe i fargen/ kvaliteten til det stoffet jeg ser på. Ser jeg på feene eller monstertrucene, hvilke av dine stoffer passer til det? Ensfagede eller mønstrede.
    Guttestoffer guttestoffer.

    SvarSlett
  143. Jeg er med på konkuransen. deler på facebook og har meldt meg på nyhetsbrevet, så da tar jeg vel 5 lodd :o) Jeg savner mer guttestoff som ikke blir for barnslig om jeg kan si det sånn. Det er ikke alltid tiåriger synes de stoffene vi liker er så tøffe ;O)

    SvarSlett
  144. Jeg tar 4 lodd, for kommentar, mottaker av nyhetsbrev samt fortelle deg dette: grunnen til at jeg startet å sy var en bekjent som hadde så stilige kjoler. Slike ville jeg også ha.

    Mvh astrid.d@gmail.com

    SvarSlett
  145. Så mange kommentarer her er, Kjempeflott! :)

    Akkurat nå savner jeg vanlig cordfløyel, ikke babyfløyel, eller veldig bredstripet, men den vanlige.. er det ca 12-14 vales eller noe sånnt den heter...
    Og så savner jeg bedre oversikt over hva som matcher i nettbutikken. mønstret-ensfarget og tilbehør som blonder, tyll.. tråd.. knapper..

    I tillegg linker jeg fra bloggen, og abbonnerer, og skriver lystelig her. :) 5 lodd.

    Ønsker meg egentlig 2. premie.. herlige stoffer der! ja alle er jo flotte da.. hi hi
    Lykke til alle sammen :)

    SvarSlett
  146. 5 lodd på meg altså :D

    Jeg savner mønster på fine hverdagstopper/tynne gensere til meg selv, godt mulig det finnes men jeg har ikke funnet det perfekte enda.. :)

    SvarSlett
  147. Dere har kjempeflotte stoffer og fin nettside! Er mottaker av nyhetsbrevet og er innom nettbutikken iblant for å kikke eller handle. Savner litt utestoffer, dvs. vind- og vanntett.
    Skulle vel bli 4 lodd?
    Mvh
    Bjørg

    SvarSlett
  148. Hei.

    fire lodd.

    Jeg savner egentlig både topper og klær til meg selv, men også flere enkle tøffe klær til smågutter...

    SvarSlett
  149. Jeg sier bare tre ord - JEG ELSKER SYDILLA :-)
    Klem fra Karina karina@nonslidbil.no

    SvarSlett
  150. Veldig flott med en slik side! :)

    Jeg savner noen jeg kan sy sammen med der jeg bor, noen som drar meg igang og som jeg kan utveksle ideer sammen med.

    Jeg kvalifiserer til 5 lodd! :)

    Ellisiv (ellisiv.gryt.grimstad@ulstein.kommune.no)

    SvarSlett
  151. Hei!

    5 lodd på meg. Håper eg vinner!!

    Ønsker litt mer damestoffer til tunika o.l. og Kanskje flere frottè-stoffer? Liker stoffene dokkers kjempegodt!

    Vh

    Trine Sæterstøl

    SvarSlett
  152. Jeg var så heldig å kunne ta 5 lodd! Har delt + likt på facebook, meldt meg på nyhetsbrev og jeg kunne ønske meg bambusstoffer hos dere :) håper, håper, håpeeeeer å vinne! Er superfornøyd med stoffene deres! :) Hilsen Monica Bråthen: monica@zykes.com

    SvarSlett
  153. Jeg trekker 4 lodd, og jeg savner med bambusstoffer.
    C

    SvarSlett
  154. Supert! Det jeg savner når jeg handler på nett, er å få forslag til matchende stoffer. Det er litt vanskelig med farger å slikt når man bare ser stoffene på en PC skjerm. Har delt, får nyhetsbrev, skriver melding og kommer med ønske. Det blir vel 5 lodd?

    SvarSlett
  155. Jeg synes sydilla har så utrolig mange fine stoffer, men jeg er helt håpløs på å sette sammen stoffer i fine kombinasjoner. Så det jeg savner er egentlig ferdige "pakker" med forslag til stoffer som passer sammen. Gjerne med mulighet til å kjøpe både med og uten et passende mønster, knapper osv...

    Jeg har delt på facebook, meldt meg på nyhetsbrev, skrevet her og kommet med noe jeg savner, så jeg tror det skulle kvalifisere til 5 lodd :)

    SvarSlett
  156. 5 lodd på meg!

    Kommenterer her, deler på facebook, meldt på nyhetsbrev, og har savnetmelding: savner sypakker for oss som ikke er helt drevne på å se hva som kan brukes til hva og hva passer sammen med hva... Dvs mønster, konkret forslag til stoff og tilbehør i en pakke.

    Hilsen Solveig J.

    SvarSlett
  157. Så fine stoff! Det skal jeg huske på. Ett lodd:-)

    SvarSlett
  158. Oi, fine stoff :-) Jeg deler på facebook også!!

    SvarSlett
  159. Spennende med så mange fine premier! Je vil være med med 4 lodd. Alt unntatt fb altså.
    Savner som mange andre her guttestoffer t gutta på barneskolen. Og ulljersey med retroinspirerte farger og mønster t barn!

    SvarSlett
  160. Heia:) Æ har fått fem lodd :O) Æ savne enda flere knappa...gjere retro...
    Mvh. V.pedersen32@gmail.com

    SvarSlett
  161. Jeg tar gjerne to jeg også.... Jeg savner kraftig ullribb i flere farger, som kan brukes til linning på ullbukser - og flere stretch-stoffer som passer til luer til litt større barn og til voksne ;-)

    SvarSlett
  162. Jeg skriver her, abbonerer på nyheter, delt lenke og ønsker meg veldig tynne myke ullstoffer. slikt som kan brukes til undertøy og tynnere ullgensere. Gjerne i fine mønstre og farver. 5 lodd da..

    SvarSlett
  163. Wow! For en premiepott! Den førstepremien MÅ havne hos meg:)
    Savner alltid guttestoffer, det er det første som kommer opp i hodet mitt.

    Og med det tar eg altså 5 lodd, deriblant vinnerloddet:):)

    Klem fra Hanne

    SvarSlett
  164. Hei. Jeg er veldig godt fornøyd med stoffene dere har. Men ønsker stoff med skiløper/snowboard....altså vintermotiver.
    4 lodd
    Påskehilsen fra Linda

    SvarSlett
  165. Jeg vil gjerne ha 3 lodd :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  166. Hej! Vill ha 5 lotter. Har nyhetsbrev, skriver här och delar på facebook. Önskar kunna klicka hem matchande sytråd även vid internetbeställning, tex att förslag på matchande sytråd står vid tygerna. Jag önskar "killmönster" i "tjejfärger" på jersey, tex monstertruckar i vitt på rosa. Småkillar gillar också rosa! Hälsningar! Kristina Sigfridsson

    SvarSlett
  167. Jeg vil gjerne være med! :)
    Jeg tar 1 lodd jeg :)
    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  168. Mottar nyhetsbrev og kommentar her gir vel 2 lodd. Mye fint tøy man kan vinne!!

    marterenate@hotmail.com

    SvarSlett
  169. Utrolig flotte premier:) 5 lodd på meg:)
    Kunne tenkt meg litt mer guttestoffer og også stoffer i frotte:)

    Mvh Hege udland

    SvarSlett
  170. Å så utrolig flotte premier! Jeg tar to lodd. Siden jeg allerede får nyhetsbrev teller vel ikke det som lodd?
    Jeg kunne tenkt meg flanell eller lillemartinestoffer med søte mønster/duse farger til babysengetøy.

    Mvh Trude
    trudesh@gmail.com

    SvarSlett
  171. Kommenterer her, får nyhetsbrev, har delt også ønsker jeg meg mer meg guttestoff, og ikke minst skulle jeg ønske meg stoff i bambus og merinoull.
    Så 5 lodd til meg:)
    Helsing Rigmor
    (rigmorkallevaag@hotmail.com)

    SvarSlett
  172. Jeg tar 5 lodd, jeg savner pene ullstoff :)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  173. 5 lotter, delar på fb, nyhetsbrev vill jag ha (om jag inte redan har det)Jag saknar lite tuffare tyger till äldre barn och vuxna =)

    mvh Aina
    aina_persson@hotmail.com

    SvarSlett
  174. Jag har sedan länge ert nyhetsbrev, gillar er fb-sida, kommenterat på fb, delat länken och jag saknar lite skojiga detaljer att pynta med.
    Och, jag vill vinna <3

    SvarSlett
  175. Jag prenumenerar redan på erat nyhetsbrev, gillar er på FB och har delat länken.
    Det jag saknar är lite roligare och tuffare tyger till lite större barn.
    Med mina 5 lotter vill jag nu vara med och tävla om tygerna! :-)
    Mvh Marie Olgarsson

    marie.olgarsson@telia.com

    SvarSlett
  176. Kjempefine premier! :)
    Har skrevet her (som dere ser,) har delt dere på facebook og har meldt meg på nyhetsbrev = 3 lodd.

    SvarSlett
  177. Tre lykkelodd på meg :) delt på fb
    tina.triger@live.com

    SvarSlett

  178. Jeg vil gjerne bli med og delta:)

    Det blir ett lodd på meg. Hilsen frøken Maria :)


    (ps: Elsker å sy!!!!) :D

    SvarSlett
  179. Jag har delat på Facebook, prenumererar på nyhetsbrev, gillar sydilla på Facebook. Jag önskar mer färgglada unisex-tyger som passar lite större barn. Jag är med och tävlar med 5 lotter.

    Hälsningar Malin. (forsbergmalin@hotmail.com)

    SvarSlett
  180. Disse premiene vil jeg gjerne være med å kjempe om:)
    Tre lodd til, takk. For kommentar, for å dele på bogg og for å melde meg på nyhetsbrev.

    SvarSlett
  181. Deltar gärna och roffar åt mig 5 lotter ;-)
    Delat på Facebook och blogg, har redan nyhetsbrevet (såklart, vill ju inte missa något ;-) ) och det jag önskar mer utav är större knappförpackningar och mer enfärgad Jersey, älskar kvalitén ni har på interlock så skulle gärna köpa motsvarande i Jersey ;-)

    SvarSlett
  182. Jeg har delt på Facebook, får nyhetsbrev og kommenterer her. Som flere andre har kommentert, så ønsker jeg meg også guttestoffer til større gutter, samt mer ulljersey - gjerne både mønster og striper!!

    God påske!!

    Hilsen
    Heidi i Lørenskog

    SvarSlett
  183. Glemte å skrive at det skulle vel bli 5 lodd. :-)

    SvarSlett
  184. Hei, jeg vil være med og tar to lodd, meldt meg på nyhetsbrevet! Glad påsk! margrethekarijord(ætt)gmail.com

    SvarSlett
  185. Så gøy da! Kjempefine premier :)
    Jeg har 3 lodd. God påske :)
    Martine Rømyr Hermansen, martinerhermansen@live.no

    SvarSlett
  186. Hei, hei :o) 4 lodd på meg. Gleder meg til nyhetsbrev og bli bedre kjent med dere. Massevis av lekkert stoff. Når jeg handler tøy via nett, synes jeg det er vanskelig å finne ut hvilke knapper som matcher tøyet, kanskje kan det være en idé å vise eller tipse hvilke knapper som matcher farvene i tøyet. Jeg får for øvrig aldri stort nok utvalg i morsomme, annerledes knapper :o) Nå krysser jeg fingre og ønsker, ønsker at jeg vinner :o)

    SvarSlett
  187. Hej jag har 5lotter, delat på bloggen, skaffat mig ert nyhetsbrev. Jag skulle vilja se mer vuxentyger, häftiga mönster men med neutrala färger=) Hade passat fint med vinst lagom till min födelsedag 4april=)mvh Tessan

    SvarSlett
  188. Det ble 3 lodd på meg :) Kjekk give away, gleder meg til trekning :) God Påske :)

    SvarSlett
  189. Tar 1 lodd! :)
    zuperman_93(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  190. Satser på vinnerloddet :-)

    SvarSlett
  191. Oj, denne gikk jeg nesten glipp av! Klart jeg er med, trekker 5 lodd, deler på fb, kommentar, nyhetsbrev og dette er hva jeg savner i syverden: Flere oppskrifter/mønster på småting og tang, lett å sy, dekorativt/praktisk og/eller bare fint å se på! =)

    SvarSlett
  192. Denne vil jeg gjerne bli med på. 1 lodd for kommentar og 1 lodd for nyhetsbrev som jeg er med på :-)

    SvarSlett
  193. Hm, hva jeg savner i syverdenen? Jo, flere lettfattelige tutorials for nybegynnere, flere salg og kanskje en byttering på internett, der man kan bytte f.eks stoffpakker/ knappepakker med hverandre. For øvrig ønsker jeg at alle stoffer kunne kostet 9,- pr meter :))
    5 lodd på meg :)

    SvarSlett
  194. delt på fb, tar 5 lodd :)
    det jeg savner i den norske syverden er et utvalg av økologiske stoffer, både stumme og strechy. I de eksisterende butikkene savner jeg info om hvor stoffene er produsert helt tilbake til hvor bomullen er dyrket og opp til hva slags farger er brukt til trykk for å kunne avgjøre hva jeg vil kjøpe eller ikke.

    SvarSlett
  195. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett